Regulamin forum

Każdy użytkownik proszony jest o zapoznanie się z regulaminem

Moderatorzy: Miryoku, kociara81, Preity

Awatar użytkownika
Yuri
junior admin
Posty: 59
Rejestracja: 28 gru 2009, 15:05
Lokalizacja: Zielona Góra/Zgorzelec
Kontaktowanie:

Regulamin forum

Postautor: Yuri » 29 gru 2009, 13:43

Rozdział I Profil użytkownika.

1. Avatar nie może zawierać treści gorszących, wulgarnych, czy też łamiących polskie prawo.
2. Dopuszczalny maksymalny rozmiar avatara to 120x120, 29kB.
3. Sygnatura nie może zawierać treści opisanych w punkcie pierwszym.
4. Jej rozmiar nie może przekraczać 300x700.
5. Dopuszczalne treści, które może zawierać avatar lub sygnatura:
- wszelkie sceny bliskości fizycznej dwojga lub więcej osób (każdej orientacji), wyłączając sceny seksu, oraz pokazywania intymnych miejsc.
6. Treści zabronione w avatarach i sygnaturach.
- wszelkie treści zabronione przez polskie prawo.


Rozdział II Użytkownik - jego prawa

1. Każdy użytkownik, ma prawo do wolności słowa, oznacza to, że jeżeli chce, może wygłosić swój pogląd, bez ryzyka narażenia się na jakieś konsekwencje. Oczywiście musi stosować się do reszty regulaminu.
2. Użytkownicy mają prawo do obrony, jeżeli uznają, iż któryś moderator zachował się w stosunku do nich nie w porządku, lub ukarał zbyt mocno. Zgłasza się to do junior admina.
3. Każdy użytkownik ma prawo tylko do jednego konta.
4. Użytkownicy mogą zgłaszać posty, które ich zdaniem łamią któryś punkt regulaminu.


Rozdział III Aktywność użytkownika

1. Należy posługiwać się prawidłową polszczyzną, a więc zwracamy uwagę na błędy ortograficzne. Jeżeli mamy z tym problem korzystamy ze słownika lub programu korygującego błędy. Firefox ma wbudowaną przeglądarkę, która zaznacza błędy ortograficzne.
2. Wypowiedzi nie powinny składać się z samych emotikonek, tudzież pojedynczych słów. Post to przynajmniej jedno zdanie, które zawiera w sobie esencję wypowiedzi autora. Wyjątek stanowią tematy w działach bez naliczania postów.
3. W postach nie wolno zawierać treści łamiących polskie prawo oraz linków do takich stron.
4. Nie należy spamować, a więc wysyłać reklam.
5. Off top jest dopuszczalny w poście, ale w granicach zdrowego rozsądku. Osoby notorycznie offtopujące, będą ponosić tego konsekwencje.
6. Nie wolno pisać postu pod postem w niedługim odstępie czasu.
7. Zanim założysz nowy temat upewnij się czy nie jest on już na forum. Możesz to zrobić korzystając z opcji szukaj.
8. Nie wolno „chatować” na forum, a więc pisać pomiędzy sobą w niewielkim odstępie czasu. Nie tyczy się to działu Hydepark oraz Przywitaj się.
9. Zabronione jest również Flood'owanie.
10. Reklamować swoje strony można tylko w tym temacie http://www.forum.vampirciowo.pl/viewtop ... =1343#1343 lub w podpisie (jeśli te strony nie łamią polskiego prawa).
11. W przypadku tekstów wielorozdziałowych fragment fanfika/opowiadania umieszczony w jednym poście nie powinien być krótszy niż trzy strony (standardową czcionką). Przykładowo: jeśli piszesz rozdziały, które mają po stronie długości, w jednym poście muszą się znaleźć przynajmniej trzy rozdziały. Ma to na celu wyeliminowanie przypadków traktowania forum jak bloga. Nie dotyczy to drabbli, ficletów, oneshotów czy poezji.
12. Umieszczać swoje prace mogą tylko użytkownicy, którzy mają na koncie przynajmniej 3 posty (z wyłączeniem działu Hydepark i Przywitaj się, w których posty nie są naliczane).


Rozdział IV Prywatne Wiadomości

1. Użytkownik nie może poprzez prywatne wiadomości podburzać innych użytkowników, czy też ich znieważać. Jeżeli ktoś o tym poinformuje któregoś moderatora, osoba wysyłające owe pw może być nawet ukarana banem.
2. Prywatne wiadomości nie mogą zawierać treści niechcianych, a wiec czegoś pozbawionego sensu, logiki, czy też głupich wypowiedzi, których dany użytkownik sobie wyraźnie nie życzy.
3. Nie wolno wygrażać poprzez prywatne wiadomości. Taki użytkownik, może liczyć się nawet z konsekwencjami karnymi.


Rozdział V Shoutbox

1. Przy korzystaniu z shoutboxa obowiązują wszystkie powyższe punkty (dozwolone jest jednak pisanie wiadomości jedna pod drugą).


Rozdział VI Inne.

1. Moderatorzy maja obowiązek uargumentować swoje decyzje.
2. Administracja jak i moderatorzy maja prawo karać pisemnymi ostrzeżeniami, warnami, czy nawet banem, aż do kasacji konta włącznie.
3. Wszelkie kwestie sporne miedzy użytkownikami rozstrzygają moderatorzy.
4. Wszelkie sprawy prywatne prosimy załatwiać na pw.
5. Administracja strony, jeżeli uzna to za stosowne, ma prawo w dowolnym czasie zmienić regulamin, lub nanieść stosowne ich zdaniem poprawki. Użytkownicy zostaną o tym poinformowani, w odpowiednim czasie oraz dziale.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Yuri, łącznie zmieniany 12 razy.

Wróć do „Regulamin”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość