Pochwalmy się simami

Tutaj rozmawiamy na wszelkie tematy nie związane z fanfikami i opowiadaniami.

Moderatorzy: Miryoku, kociara81, Preity

Awatar użytkownika
kociara81
moderator
Posty: 358
Rejestracja: 17 lut 2012, 22:32
Lokalizacja: Carrotus
Kontaktowanie:

Postautor: kociara81 » 14 maja 2014, 14:40

Nie muszę oglądać u innych tych bugów. Znam te doskonale. Mam ich pod dostawek w swoich zapisach XD.

Awatar użytkownika
kociara81
moderator
Posty: 358
Rejestracja: 17 lut 2012, 22:32
Lokalizacja: Carrotus
Kontaktowanie:

Postautor: kociara81 » 21 maja 2014, 13:07

Znowu będę spamować. Ale nie screenami tylko zacznijmy rozmowę o przyszłej generacji: TS4. Kto chcę spoilery i widzieć jak się rozwija, simvip jest dobrym i rzetelnym źródłem informacji jak na fanowską stronę.

Otóż od czasu alphy która była rok temu dużo się zmieniło. Simowie wyglądają mniej plastikowo, ale włosy wciąż sprawiają problem.

Nie wiadomo jak bardzo się zmienił gameplay w trybie życia i budowania. Ale EA ostatnio wydało trailer CASa:

https://www.youtube.com/watch?v=WmRroeypyA8

Jak widać ma być on w stylu Spore. Co rodzi pewne obawy że miastowi będą wyglądać jak mutanty (cóż w TS3 to raczej zazwyczaj byli dziwacznie ubrani), bo w TS3 byli generowani pseudo losowo. Widać że najmocniej skupili się na animacji. Krokiem w tył było pozbycie się CASt'a (Create a Style). Patrząc na TS3 to on sprawia masę problemów z wydajnością nawet na komputerach co są monstrami do gier. Chociaż mam nadzieję że wybór koloru ubrania za pomocą koła kolorów będzie możliwe. Wedle mnie wygląda to dziwnie, ale zapowiada się ciekawie. Ale nie samym CAS'em The sims stoi.

Więc czekam na więcej informacji o trybie życia. I jak z tymi nadmiernie reklamowanymi rozbudowanymi emocjami zmienić ma się styl gry. I trochę na tryb budowania.

Ogólnie od czasu alphy gra zapowiada się ciekawie. Tylko trochę nie ufam EA. Bo wiem jaki kit umieją wepchnąć (lub jak pod koniec umieją zepsuć coś co miało potencjał).

Co oczekuję od nowej serii? Bardziej wydajna i przyjazna dla średnio mocnych maszyn. Mniej bugów i niestabilności. Rozbudowane interakcje jak w TS1. Zadbanie o wszystkie grupy życiowe (tak nie zapomnijcie o staruszkach, małych dzieciach i dzieciach tak jak w TS3), aby gameplay z nimi był w miarę rozbudowany. Bardziej otarty świat niż w TS3. Czyli bez rabittholes. I bardziej sprawy system podróżowania. Dobra muzyka i soundtrack w każdej części gry (budowanie, ekran miasta, ekran ładowania CAS, budowanie, kupowanie itd). I żeby EA lekko przystopowała z nadmiarem DLC i nie wycinała specjalnie rzeczy z gier by dać jako DLC (znając to jak EA jest skąpe to raczej mało możliwe). I najważniejsze aby była przyjazna do modowania.

Wciąż nie wiem czy jest warta preoderowania gdy zarobię kasę na stażu. A dla jaj chcę kupić kolekcjonerską (bo zawsze chciałam mieć jedną edycję kolekcjonerską obojętnie jakiej gry).

A co do screenów mam dobre wieści. Mam wrzucone prawie wszystkie stare screeny z Setem. Więc na moim tumblr już niedługo będą najnowsze screeny z tym zapisem/rodziną/simem.

Awatar użytkownika
Komatsu117
pisarz
Posty: 115
Rejestracja: 08 lut 2014, 17:32
Lokalizacja: Kraków(Giebułtów)
Kontaktowanie:

Postautor: Komatsu117 » 24 maja 2014, 09:26

Dziwnie wyglądają te simy... Tak gładko idealnie. Przyzwyczaiłam się do pikseli na ciuchach, twarzach a tu nagle taka gładkość.
Zapowiada się ciekawie ale nie jestem przekonana. No chyba że zaskoczą mnie interakcjami to mogłabym się skusić.
Pozostaje tylko kwestia wymagań sprzętowych. Czy nie wyjdzie z tego drugi "Wiedźmin" :lol:

Awatar użytkownika
kociara81
moderator
Posty: 358
Rejestracja: 17 lut 2012, 22:32
Lokalizacja: Carrotus
Kontaktowanie:

Postautor: kociara81 » 24 maja 2014, 09:45

Wedle zapowiedzi EA TS4 ma być bardziej przyjazne dla słabszych komputerów. Ale im ufać nie można. W końcu chcą i z tych ludzi trzepać kasę :P.

Znając EA wyjdą wersję na wiele urządzeń jak tablety, smartphone, konsole małe i większe. Wiadomo że te wersję będą miały swe limity, ale też trza z tych userów trzepać kasiorę.

Ja też czekam na wymagania sprzętowe. Bo chcę wiedzieć czy mój skromny laptop da radę.

Awatar użytkownika
kociara81
moderator
Posty: 358
Rejestracja: 17 lut 2012, 22:32
Lokalizacja: Carrotus
Kontaktowanie:

Postautor: kociara81 » 11 cze 2014, 23:57

To znowu ja największy spamer w tym temacie.

Jak ktoś zainteresowany macie tu ciąg dalszy przygód rodziny Seta:

http://kociara81.tumblr.com/post/885097 ... w-rodzinie

Awatar użytkownika
Komatsu117
pisarz
Posty: 115
Rejestracja: 08 lut 2014, 17:32
Lokalizacja: Kraków(Giebułtów)
Kontaktowanie:

Postautor: Komatsu117 » 12 cze 2014, 15:45

ten kot wygląda, jakby tańczył gangam- style z kranem :lol: zdecydowanie ci się nudzi, zdążyłam już zapomnieć jak fajnie jest bawić się w simsach... muszę w końcu odzyskać moje gry! :mrgreen:

Awatar użytkownika
kociara81
moderator
Posty: 358
Rejestracja: 17 lut 2012, 22:32
Lokalizacja: Carrotus
Kontaktowanie:

Postautor: kociara81 » 13 sie 2014, 19:12

Spamer nadchodzi :P

Moje pierwsze "dzieła" podczas zabawy demem trybu Stwórz Sima do TS4. Oraz opis moich wrażeń podczas gry w to demo:

http://kociara81.tumblr.com/post/946419 ... -demem-ts4

Awatar użytkownika
Zwierz Hienisty
pomocnik
Posty: 709
Rejestracja: 04 gru 2010, 13:09
Lokalizacja: Chmurny Kukułczyn
Kontaktowanie:

Re: Pochwalmy się simami

Postautor: Zwierz Hienisty » 28 maja 2016, 23:08

Z Meg postanowiliśmy zrobić wyzwanie w Simsach 2. Ponieważ jest mało wyzwaniowe, wrzucam tu.

Wyzwanie czarnej wdowy:
Zadaniem jest zdobyć jak najwięcej hajsu metodą hajtania się i ubijania małżonka/małżonki. Zasady:
1) żadnych kodów, chyba że coś się zbugowało i wymaga,
2) żadnego usuwania drzwi, drabinek w basenie,
3) żadnej kontroli nad małżonkiem - albo wolna wola albo wolna wola indywidualna z tego moda: http://www.insimenator.org/showthread.php?t=46948,
4) nie dla modów, które ułatwią ubicie małżonka - a więc żadnych bomb, kałachów, trucizn, zabójczych wampirów, etc., czy generalnie ułatwią wyzwanie (jak mody antyzazdrościowe);
5) małżonek musi być miastowym - żadnych przygotowanych wcześniej superbogaczy (jak i żadnego korzystania z wcześniej wprowadzonych do otoczenia Simów typu wampiry, czarodzieje, inne takie),
6) punktacja to po prostu kasa, jaką wniósł do gospodarstwa i kasa po jego śmierci,
7) rozgrywka podzielona jest na dwugodzinne rundy, tj. każde dwie godziny grania to runda. W miarę staramy się raportować co rundę-dwie. W ten sposób będzie można porównywać jakoś wyniki poszczególnych graczy;
8) mile widziane udokumentowanie osiągnięć i punktacji fotkami - pochwalmy się inwencją,
9) deklarujemy posiadane dodatki do gry. Jeżeli ktoś z graczy nie ma danego dodatku do gry, reszta nie korzysta z jego opcji. Tzn. nie zostawiamy Sima na mrozie, jeżeli inny gracz nie ma Pór Roku, nie wprowadzamy do mieszkania i nie korzystamy z czarów, jeśli nie ma Osiedlowego Życia.

Obecnie udział bierze Hien i Meg, jak pasują Meg zasady. Mam wszystkie dodatki do gry.
Ostatnio zmieniony 29 maja 2016, 19:13 przez Zwierz Hienisty, łącznie zmieniany 1 raz.
"…so that's why I'm trying to figure out if there is something I need to figure out and then figure that out before it's too late and all hope is lost."

Myszkomiks!

Awatar użytkownika
RedHatMeg
szekspir
Posty: 2035
Rejestracja: 30 gru 2009, 12:20
Lokalizacja: Warszawa Rembertów
Kontaktowanie:

Re: Pochwalmy się simami

Postautor: RedHatMeg » 29 maja 2016, 18:53

Wiesz, Hien, na razie sobie odpuszczę. Nie tylko dlatego, że punkt drugi mnie zniechęca. Po prostu jest ten problem, który wyłuszczyłam Skorpionowi - szykuję coś w lipcu na bloga, wiec przez czerwiec będę się tym zajmować.

Jednakże nie wykluczam, że skuszę się w późniejszym terminie.

Awatar użytkownika
RedHatMeg
szekspir
Posty: 2035
Rejestracja: 30 gru 2009, 12:20
Lokalizacja: Warszawa Rembertów
Kontaktowanie:

Re: Pochwalmy się simami

Postautor: RedHatMeg » 15 cze 2018, 07:43

Siemka. Postanowiłam wskrzesić temat, bo natrafiłam na to wideo: https://www.youtube.com/watch?v=PXZm8H2lMs4&t=3s

Wiadomo nie od dzisiaj, że Simsy potrafią wzbudzić w nas pewną dozę okrucieństwa, dlatego może opowiedzmy sobie o różnych porytych rzeczach, które robiliśmy Simom.

Awatar użytkownika
Zwierz Hienisty
pomocnik
Posty: 709
Rejestracja: 04 gru 2010, 13:09
Lokalizacja: Chmurny Kukułczyn
Kontaktowanie:

Re: Pochwalmy się simami

Postautor: Zwierz Hienisty » 17 cze 2018, 22:24

Hien nie zabija Simów, ale nikt by chyba nie poznał tej gry :P najgorsze jeszcze przed Simami, bo mamy w planach seryjnego mordercę (ściągliśmy se kałacha! Działającego! Mamy też działające miecze i topory) i atak bombowy, w którym zginie co najmniej 10 simów. Poza tym w otoczeniu mamy więcej slumsów niż czegokolwiek innego, no może poza pałacem bogacza-dyrektora szkoły, który molestuje nastoletnie uczennice. No i burdel. Działający. Ogółem mamy mnóstwo bubiastych modów, które pozwalają nam zmienić Simsową krainę w radosny koszmar.
Jest też bezludna wyspa, gdzie Simy śpią pod gołym niebem, zimą są wiecznie niewyspane, bo nie mają ogrzewania i muszą grzać się przy ogniskach i będą umierać na choroby.
Ogółem zabijanie Simów nie jest fajne. W sensie to nie ma sensu w ogóle, skoro można zrobić tak, by zabijały się wzajemnie albo ginęły z powodu trudnych warunków.
"…so that's why I'm trying to figure out if there is something I need to figure out and then figure that out before it's too late and all hope is lost."

Myszkomiks!


Wróć do „Hydepark”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości